خرید لوازم یدکی جک از کرمان موتور یدک

 

کمپانی خودرو سازی جک در آغاز با تولید کامیون، سپس خودروهای شاسی بلند و بعد از آن با خودروهای سواری به شهرت رسید. این شرکت جک یا جی آی سی، در گذشته با برندهای معروفی مثل هیوندای موتور همکاری داشته است.

 

کرمان موتور وارد کننده خودروهای جک به کشور ایران می باشد. خودرو شاسی بلند جک اس 5 یکی از محصولات پر طرفدار این کمپانی در بازار ایران می باشد که فروش موفقی داشته است. جک جی 5 نیز که در دو نسخه دستی و اتوماتیک عرضه شد، نیز فروش خوبی را در ایران تجربه کرد. از خودروهای جک میتوان به جک J3 (جک توجوی)، جک J5، جک S5، جک S3، جک J4، و کی ام سی K7 اشاره کرد.

 

قطعات و لوازم یدکی خودروهای جک

برای خرید لوازم یدکی جک به صورت آنلاین و یا حضوری باید نکاتی را در نظر بگیرید. خب قطعا نمی خواهید برای محصولات بی کیفیت و غیر اصلی هزینه پرداخت کنید. از این رو به شما توصیه می کنیم تا فقط از سایت های وارد کننده لوازم خودرو چینی و نمایندگی های مجاز اقدام کنید. در صورتی که قطعات اصلی را تهیه کنید، هم از کیفیت بالای محصول و هم از ضمانت تولید کننده بهره مند خواهید.

 

لوازم یدکی جک S5

خودرو شاسی بلند جک S5 با پیشرانه قدرتمند، یکی از محصولات کمپانی معروف چینی جک می باشد که توسط کرمان موتور در ایران مونتاژ و عرضه می شود. در طراحی ظاهری این خودرو از برندهای معروفی مثل هیوندای IX35 و آئودی Q5 الهام گرفته شده است. نتیجه کار انصافا جذاب و فریبنده از آب در آمده و مشتریان ایرانی را مجذوب خود ساخته است.

 

و اما تهیه قطعات یدکی جک اس 5 مسئله ایست که صاحبان این خودرو را به چالش می کشد. باید به این نکته دقت کنید که فقط از فروشنده های با تجربه و معتبر خرید کنید. قطعا سایت های لوازم یدکی جک S5 زیادی در سراسر وب پیدا خواهید کرد ولی این که کدام را انتخاب کنید مهم است. به دنبال فروشنده هایی باشید که علاوه بر قیمت مناسب، تجربه و اعتبار کافی داشته باشند. برای این که از امنیت یک سایت مطمئن شوید، به نماد اعتماد الکترونیکی آن توجه کنید. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

لوازم یدکی جک S3

جک S3 یک خودروی شاسی بلند دیگر از جک موتورز که باز هم از برند هیوندای کپی برداری شده است. یکی از دغدغه های مشتریان، تهیه قطعات این خودرو می باشد. ولی دیگر نگران خرید قطعات یدکی جک اس 3 نباشید. چرا که فروشگاه ما تمامی لوازم بدنه، جانبی، موتوری و سیستم تعلیق این خودرو را با قیمت واقعی در اختیار خریداران قرار می دهد.

 

لوازم یدکی جک J5

خودروی سدان جک j5 توسط کرمان موتور در دو نسخه دستی و اتومات روانه بازار ایران شد. مدل اتومات این خودرو، هم از نظر ظاهری و هم فنی بسیار رضایت بخش و قابل قبول می باشد. از این رو در ایران طرفداران زیادی دارد. صاحبان این خودرو برای تهیه قطعات جک S5 دیگر نگران نباشند. چرا که مجموعه ما آماده خدمت رسانی و سرویس دهی به این عزیزان می باشد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
خرید اکانت های اسپاتیفای

 

لوازم یدکی جک  J4

سدان جک J4 که در چین با نام Heyu A30 شناخته می شد، امروزه تنها در تیپ اتومات در بازار خودرو ایران عرضه می شود.  اگر به دنبال خرید لوازم جک J4 هستید، جای درستی هستید. این فروشگاه اینترنتی، تمامی محصولات خودرو را با سود کم و سرویس دهی عالی عرضه می کند.

 

لوازم یدکی جک  J3

جک جی 3 یکی از قدیمی ترین خودروهای این برند، در دو مدل صندوقدار و هاچبک به ایران وارد شد. این خودرو که قبلا با نام جک توجوی شناخته می شد، قبل از رقابتی شدن بازار و ورود خودروهای قوی تر، جایگاه خوبی داشت. اگر صاحب این خودرو هستید یا تصمیم به خرید آن در آینده را دارید، بهتر است برای تهیه قطعات جک J3 اطلاعات لازم را کسب کنید. سعی کنید قبل از خرید محصول مورد نظر، تفاوت قطعات موجود در بازار را بدانید. قطعات OEM، افترمارکتی و دست دوم می باشد. فروشگاه کرمان موتور یدک لوازم جک جی 3 اصلی را با قیمت مناسب به شما عرضه می کند.

 

نحوه تشخیص لوازم یدکی جک اصلی

بازار سیاه قطعات غیر اصلی این روزها رونق زیادی یافته است. قطعات غیر اصلی جک در مقایسه با لوازم یدکی جک اورجینال از استحکام، کیفیت و کارایی بیشتری برخوردارند. در واقع محصولات تقلبی نه تنها کیفیت لازم را ندارند، بلکه ممکن است امنیت شما را به خطر بیاندازید. خب حالا از کجا بفهمیم که قطعات اصلی را تهیه نموده ایم؟

در صورتی که قیمت قطعات یدکی جک ارزان تر از حد معقول باشد، به اصل بودن آن شک کنید. دلیل اصلی رونق بازار قطعات تقلبی، ارزان بودن آن نسبت به قطعات OEM می باشد. پس هرگز برای پرداخت هزینه کمتر، برای خود دردسر درست نکنید.

لوازم جانبی جک خریداری شده را با محصولات اصلی مقایسه کنید. اغلب مشتریان نمیتوانند از ظاهر کالا به اصل یا تقلبی بودن آن پی ببرند. چرا که دانش کافی در این زمینه را ندارند. در چنین شرایطی میتوانید از مشاوره رایگان کرمان موتور یدک بهره مند شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید. حتی اگر دو قطعه کاملا شبیه هم بودند، به دنبال اختلافات جزئی آن باشید. به طور مثال اگر وزن کمتری داشته باشید و یا بوی متفاوتی بدهد، احتمالا آلیاژ ارزان تر و نامرغوب در ساخت آن استفاده شده است.

فروشگاه های معتبر با ارسال فاکتور همراه با محصول به شما این ضمانت را میدهند که کالای اورجینال را تهیه نموده اید. بنابراین برای خرید لوازم جک اصلی، سایت های معتبر را انتخاب کنید.