لغات جدید معمولا بهصورت تصاویر به شما آموزش داده می­شوند. اپلیکیشن Memrise، ارائهدهندهی انواع دورههای آموزشی برای تعداد زیادی از زبانها، بهصورت رایگان هست. اگر می خواهید بدانید رتبه قبولی رشته آموزش زبان انگلیسی در هر یک از دانشگاه های زیر در سال گذشته چند بوده می توانید نرم افزار رایگان انتخاب رشته مجازی هیوا استفاده کنید . البته در رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی هم پذیرش دانشجو دارد . در نقطه مقابل ، ظرفیت رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد مشخص نیست و دانشگاه آزاد اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه نداشته است . پس از باز کردن اپلکیشن، باید مشخص کنید که اهل کجا هستید، به چه زبانی صحبت می کنید و قصد دارید چه زبانی را یاد بگیرید. در جدول زیر ظرفیت رشته آموزش زبان انگلیسی در کنکور سراسری آموزش آنلاین زبان انگلیسی در تبریز به تفکیک هر دوره مشخص شده است . ضمناً برای این که در یادگیری زبان انگیزه داشته باشید، ممرایز یک جدول رده بندی برای هر زبان دارد که در آن می توانید جایگاهتان را با هم دوره ای های خود مقایسه کرده و برای سبقت گرفتن از آن ها در یادگیری زبان بکوشید. یکی از نقاط قوت دولینگو نسبت به ممرایز ترتیب مناسب تر در آموزش مفاهیم و دسته بندی آموزش هاست، دسته هایی مانند رنگها، غذاها، ورزش ها و …

 

اصولا یادگیری زبان دوم به منزله تلفظ کلمات با صدای بلند و حفظ کردن کلمات از این طریق نمی باشد بلکه لازم است تا ابتدا رویه ای را که برای ساختن زیربنای مناسب به منظور آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان در پیش گرفته ایم تقویت کرده و به سرانجام برسانیم و سپس نسبت به خلق یک تصویر بصری زیبا و پر کشش از این روند کمک کنیم تا ذهن زبان آموز یک نوع پیش زمینه لازم را برای ورود به این حوزه داشته باشد. وقتی که شما از خواب بیدار می شوید، نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان معنادار شده اند و به طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مکالمات روزمره و نوشته های انگلیسی را درک می کنید.همچنین متن درسها نیز به صورت فایل متنی و پی دی اف در داخل مجموعه قرارداده شده است. این برنامه همچنین امکان یادگیری زبان انگلیسی را با تکمیل جملات و عبارات ناقص و تکرار لغات فراهم می سازد. ولی دو سال بعد، چنان در آموختن زبان پیشرفت کردم که با نهایت خونسردی مکانیسمهای دستور زبان روسی را به دوست گواتمالاییام به زبان خودش (که اسپانیایی است)، درس میدادم.

 

به این صورت که هر درس شامل تعدادی کلمه کلیدی، یک مکالمه، تمرین نوشتن، تمرین ضبط صدا (چند کلمه را با صدای بلند تلفظ میکنید)، مرور درس و در پایان بخش تمرین اسپیکینگ با یک فرد انگلیسیزبان میشود. سعی کنید هر درس را با نوشتن تکالیف به پایان برسانید تا دانشآموزان برای جلسه بعدی چیزهایی که گفتهاید را فراموش نکنند و متوجه شوند که باید دقیقاً چه کاری انجام دهند. همراهی گام به گام و ارزیابی مستمر توسط مدرسین پشتیبان کپسول و نیز تستهای آنلاین در پایان هر ترم به شما این اطمینان را میدهد که تمامی مطالب هر ترم را به خوبی فرا گرفتهاید. اپلیکیشن Babbel به دانش آموزان این اطمینان را می دهد که می توانند بی درنگ وارد محاورات و گفتگوهای واقعی و معنی دار شوند. اول اینکه کلمات مهم آن را شناسایی کنید و معنی آن را در بیارید، دوم اینکه از خوتان بپرسید که این متن به چه دلیل نوشته شده است و منظور این جمله چیه، سوم اینکه اگر کلمه جدیدی را در آن جمله دیدید زیر آن خط بکشید و معنی و مفهوم آن کلمه را پیدا کنید با این کار دایره لغات شما بسیار قوی می شود. به این صورت که بعد از حدوداً یک هفته بعد از یادگیری لغات جدید از کلماتی که در آنها ضعیفتر بودهاید تمرینات جدیدی ارائه میکند.

 

به عنوان مثال اپلیکیشن Memrise به یادگیری سریع واژگان جدید کمک می کند اما این کلمات را در جملات استفاده نمی کند. سرویس Tandem دارای انجمنی با بیش از ۲ میلیون عضو است که میخواهند زبان خارجی مورد نظر خود را با کمک افراد زبان اصلی یاد بگیرند. کانال English of the Day با بیش از 20 هزار نفر عضو یکی از بهترین کانال های تلگرام آموزش زبان انگلیسی است. اپلیکیشن ممرایز، یک سرویس آنلاین آموزشی است که بیش از صد زبان، از جمله فارسی را پشتیبانی می کند. چیزی که این برنامه را از دیگر اپلیکیشن ها متمایز کرده ، ویژگی خاص و جالب آن است. یکی از ویژگی های جالب این برنامه این است که آموزش ها، در حوزه های مختلف، توسط کاربران توسعه پیدا می کند و اگر شما هم تخصص و علاقه در بخش خاصی دارید، می توانید به گسترش آموزش ها کمک کنید. نوشتن خاطرات به زبان انگلیسی، دیدن فیلمها و سریالهای انگلیسی و یادداشت کردن اصطلاحات جدید موجود در آنها، گوش کردن به رادیوها و پادکستهای انگلیسی با موضوعات مختلف و خواندن داستانهای انگلیسی راههایی هستند که میتوانید به کمک آنها در خانه زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. برای مثال میتوانید از طریق آهنگهای انگلیسی، پادکستهای انگلیسی و نیز اپلیکیشن های موبایل به یادگیری انگلیسی بپردازید.

تدریس آیلتس در تبریز

در این اپلیکیشن، هم میتوانید از فلشکارتهای موجود استفاده کنید و هم اینکه یک مجموعه فلشکارت از موضوعات مورد علاقه خود درست کنید. دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایل های ویدئویی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن و دیدن این فایل های ویدئویی تدریس آیلتس در تبریز دارید.در این آموزش ها با تکرار های هوشمندانه و برگشتی، لهجهشما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فراخواهید گرفت.شنیدن و دیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مسئله برای شما لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود. صفحات کمکآموزشی جذاب (Cross-curricular) برای آشنا ساختن کودک با محیط اطراف خود و علوم مرتبط درسی (CLILC) راهنمای خوبی خواهد بود. در واقع این برنامه شما را به کسی مرتبط خواهد کرد که تصمیم دارید زبان مادریش را فرا بگیرید و قطعاً هیچکس به اندازه چنین فردی نمی تواند اصطلاحات را برایتان شرح دهد. افرادی که از کلاس های مختلف و گذراندن دوره هایی که هیچ تاثیری روی توانایی مکالمه و ترجمه آنها نداشته، خسته شده اند، قطعاً از این برنامه جذاب لذت خواهند برد.

 

قطعاً این برنامه بر کیفیت یادگیری شما تمرکز دارد و کمیت در آن هیچ نقشی ندارد. تمرکز اصلی این کتاب آموزشی به روی آموزش حروف الفبای انگلیسی به کودکان خردسال است و در 6 جلد آموزشی از کتابها، آموزش کل الفبای انگلیسی به دو قسمت تقسیمشده است. هر دوره از این مجموعه دارای یک کتاب کار کلاس، کتاب کار در منزل، سیدیهای آموزشی صوتی و فیلمهای آموزشی است که در تمامی مراحل زبان آموزان را در رسیدن به مقصد خود یاری خواهند کرد. شما به وسیله این برنامه می توانید زبان مورد نظر خود را با صحبت کردن با افراد بومیِ همان زبان تقویت کنید! موضوعات کتاب های این مجموعه در مورد هنر، علوم و دانش های اجتماعی نیز می باشد که با مطالعه آنها علاوه بر افزودن به اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی خود را به صورت همزمان تقویت خواهید کرد. مهم این است که در این مسیر انگیزه کافی برای تمرین کردن و آموختن تکنیکها و راهکارهای نوشتن را داشته باشیم.

یکی دیگر از مطالب سایت :
معرفی برترین مراکز خرید برای تور استانبول

 

آموزش زبان انگلیسی حقیقتا به نوآوری ، خلاقیت و مهارت در زبان نیازمند است البته صبر هم پارامتریست که نباید نادیده گرفته شود . اما چه افرادی نباید در این کلاس ها باشند. در آموزشگاه سفیر ابتدا زبانآموز آزمون تعیین سطح میدهد و سپس اقدام به شرکت در کلاس آموزش زبان انگلیسی آنلاین و کلاس زبان فرانسه مینماید. آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساخت جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادگیری آنها در فواصل زمانی تعیین شده باعث می گردد اطلاعات ا حافظه موقت به حافظه اصلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند. به وسیله این اپلیکیشن با صرف روزانه ۲۰ دقیقه قادر خواهید بود جملات ساده را بیان کنید.

 

حرف ندا: واژه ای است که برای بیان احساسات به کار می رود. در آموزش زبان نصرت تصویری ابتدا مکالمه ای پخش می شود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده می شود.این دوره آموزشی شامل ۹۰ درس جداگانه است. برنامه 5 سطح پیش مبتدی، مبتدی، متوسط، پیشرفته و حرفه ای دارد؛ بنابراین می توانید از پایه همه چیز را یاد بگیرید. هی برنگردید به عقب و تکرار درسهای قبلی، چون همه چیز را مو به مو حفظ نیستید! اما اگر به عنوان لقب به کار بروند یا به عبارت دیگر در صورتی که بخواهیم شخص خاصی را مخاطب قرار دهیم، طبق قوانین بزرگ نویسی در انگلیسی حرف اول آن را بزرگ مینویسیم. در نظر داشته باشید که استفاده از این روش آموزشی فقط به تماشای فیلم و سریال نشستن منتهی نمی شود بلکه باید در هنگام تماشای سریال تکنیک ها و نکات مختلفی را به کار گیرید، در صورتی که در هر یک از این دوره ها شرکت نمایید با تکنیک ها و نکات مختلف مربوط به این متد آموزشی آشنا خواهید شد.

 

همچین در این مجموعه آزمونهای مختلفی در نظر گرفته شده که بوسیله آن میزان مهارت دانشجو و تسلط او بر دروس ارزیابی خواهد شد. این برنامه دارای رابط کاربری خاصی نیست ، اما شامل فلش کارتها و مفاهیم جدید و رایجی است که می توانید با تکرار آن ها در طول روز، به بالاترین سطح تسلط برسید. «The Past & The Curious» به طور ویژه برای کودکان و خانوادهها طراحی شده و حقایق تاریخی را روایت میکند، به همین خاطر گوش دادن به آن خالی از لطف نیست. Quizlet بسیار سرگرمکننده است و روند به خاطر سپاری کلمات در آن شبیه به یک بازی است.

کلاس تافل تبریز

اپلیکیشن quizlet برای زبان آموزان مزایای بسیاری همراه دارد. این اپلیکیشن قادر به آموزش زبانهای انگلیسی، فرانسوی، اسپانیولی، آلمانی، پرتغالی، روسی، ترکی، ایتالیایی، سوئدی، نروژی، دانمارکی و کلاس تافل تبریز در آینده بسیاری از زبانهای دیگر میباشد. صرف حتی 5 دقیقه در روز برای یادگیری زبان می تواند نتایج زیادی به دنبال داشته باشد، یک تمرین ساده مثل خواندن اخبار انگلیسی، نوشتن نامه برای یک دوست یا تماشای فیلم های انگلیسی در روز آن را به یک عادت تبدیل می کند. در جواب این سوال باید بگوییم که دانستن علومی نظیر کار با کامپیوتر و زبان انگلیسی، امروزه دیگر بر همگان واجب است. عملا بدون دانستن زبان انگلیسی غیر ممکن و محال است. اگرچه ممکن است همچنان مشکل فراموشی لغات وجود داشته باشد لیکن اپلیکیشن Duolingo بسیار هوشمندانه این مشکل را رفع میکند. چگونه بهترین کتاب را برای آموزش زبان انگلیسی انتخاب کنیم؟ اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که علاقمند هستید آموزش انگلیسی به فارسی را داشته باشید، به شما تبریک میگوییم. بنابراین اگر به جز یادگیری زبان ها مشتاق هستید تا اطلاعات خود را در دیگر حیطه ها افزایش دهید، پیشنهاد می کنیم این برنامه را حتماً امتحان کنید. همچنین اگر درمورد رتبه و درصد های قبولی آموزش زبان انگلیسی سوالی دارید می توانید از هرجای ایران که هستید سوال خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید .

 

طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان ، مجموع ظرفیت رشته آموزش زبان انگلیسی در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری در سال گذشته ( سال تحصیلی 95 – 96 ) ، 2290 نفر بوده است . از کل ظرفیت آموزش زبان انگلیسی 2 نفر مناطق محروم و 1940 نفر صرفا با سوابق تحصیلی بوده است . با Babbel زبان انگلیسی را به راحتی یاد بگیرید. به این طریق شما تمامی مهارتهای زبان را که شامل خواندن، نوشتن، صحبت و شنیدن است میآموزید که روشی کاملاً متعادل در یادگیری زبان انگلیسی محسوب میشود. EFU در سه سطح مبتدی (۳۰ جلسه)، مقدماتی (۳۰ جلسه) و متوسط (۲۰ جلسه) و در مجموع ۸۰ جلسه تهیه شده است و هر سطح توسط یک استاد تدریس میشود. عبارت وصفی، عبارتی است که شامل یک وجه وصفی و سایر قسمت ها مانند اسم ها، توصیف کننده ها (modifiers) ها و عبارات اضافه است. شما با استفاده از این اپلیکیشن یاد می گیرید چطور خودتان را معرفی کنید، غذا سفارش دهید و یا به مسافرت بروید، به طوری که هر کلمه و عبارتی که مورد استفاده قرار می دهید در نهایت با توجه یک هدف منطقی شکل گرفته باشد. تد یک مجموعه همایش جهانی است که در آن دانشمندان در آن در موضوعات مختلفی صحبت میکنند، شما با استفاده از این برنامه میتوانید مهارت شنیداری خود را گسترش دهید، تقریباً شما در هر زمینه و موضوعی میتوانید ویدیو و پادکست پیدا کنید، این برنامه مناسب کسانی است که سطح زبان مطلوبی دارند و قصد دارند که زبان خود را به صورت تخصصی گسترش دهند.