خواندن مجله و مطبوعات، یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای بروز ماندن در زمینه‌های مختلف است. امروزه با پیشرفت فناوری، دیگر مجله‌ها حالت چاپی قبل را ندارند. بلکه شکل اینترنتی به خود گرفته‌اند و اتفاقا مزایای بسیاری را هم این تغیی شکل داراست. می‌توان ادعا کرد که پر بیننده‌ترین مجله اینترنتی فارسی، مجله اینترنتی آسمونی است. اگر تا به امروز با این نام آشنا نشده اید، بدانید که پدیده ارزشمندی را در بستر وب از دست داده اید. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی سایت و مجله اینترنتی آسمونی بپردازیم. اگر شما هم علاقه‌مند هستید در زمینه‌های مختلف بروز باشید، جایی نروید! این مطلب برای شماست.

نگاهی به پربیننده‌ترین مجله اینترنتی فارسی

آسمونی، نام یک مجله اینترنتی فارسی زبان بسیار مخاطب بوده که از سال ۱۳۸۳ توسط سعید زنگنه تاسیس شده است. چنین مجلات اینترنتی مزایای بسیاری داشته و تنها با یک تلفن همراه و یا لپ تاپ قابل مطالعه هستند. از مهم‌ترین مزایای این مجلات می‌توان به سهولت در دسترسی به محتوا و نشر آن اشاره کرد. به علاوه اینکه نباید از قابلیت انتشار مطالب غیرتکراری هم چشم پوشی کرد. البته که این مجلات باید برای محبوب شدن قابلیت‌های خاص خود را هم داشته باشند. برای نمونه باید همواره بروز بوده و طبق یک تقویم محتوایی منظم کار خود را انجام دهند.

مهم‌ترین بخش‌های مجله اینترنتی آسمونی

از مهم‌ترین مزایای این مجله اینترنتی می‌توان به این مورد اشاره کرد که تمامی سلایق را پوشش می‌دهد. فرقی نمی‌کند که به ورزش علاقه‌مند باشید یا قصد خواندن مطلب در حوزه آشپزی دارید. تفاوتی ندارد اگر به دنبال اخبار اقتصاد هستید و یا به دنبال مطالعه مطالب تاریخی هستید. مجله اینترنتی آسمونی برای تمامی موضوعات مطالب کامل و بروزی دارد. مهم‌ترین بخش‌های این مجله اینترنتی به شرح زیرند:

  • مجله: در این بخش ۲۴ موضوع مختلف برای کاربران اینترنت برای ارائه مطالب مفید انتخاب شده اند. به طوری که علاقه مندان به ورزش، مارکتینگ، تاریخ، فرهنگ و هنر و… می‌توانند مطالب حوزه مورد علاقه خود را مطالعه کنند.
  • کیوسک: این قسمت برای علاقه مندان به رویداد‌های هنری، به معنای واقعی بهشت است. اگر به دنبال اطلاع از آخرین کنسرت‌های موسیقی و یا نمایش‌های تئاتر هستید، این قسمت برای شماست. حتی می‌توانید درباره گیشه سینما‌های کشور آخرین اطلاعات را کسب کنید و از آخرین تولد‌های روزی که در آن هستید باخبر شوید.
  • امروز چه خبر؟ : در این بخش افراد آخرین اطلاعات را درباره موضوعات مختلف ورزشی، هنری و… کسب می‌کنند.