همه ما می‌دانیم که هویت دنیای ارز دیجیتال، بیت کوین می‌باشد. بسیاری از افراد به دنبال سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال هستند و به همین دلیل مدام این سوال را مطرح می‌کنند که «آیا بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟» حقیقتا برای پاسخ به این سوال ابتدا باید به عوامل موثر بر قیمت این ارز دیجیتال دقت کنیم. تحلیلگران اقتصادی با استفاده از تحلیل تکنیکال به این نتیجه رسیده‌اند که بیت کوین می‌تواند به راحتی در مقاطع زمانی پیش رو ۱۰۰ هزار دلاری شود. ما، کارشناسان مجله اینترنتی آسمونی در ادامه مطلب قاطع‌ترین تحلیل‌ها درباره احتمال ۱۰۰ هزار دلاری شدن بیت کوین را مطرح خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بزرگان و تحلیلگران مشهور چه پیش بینی درباره بیت کوین مطرح می‌کنند؟

در ادامه برخی از مهم‌ترین تحلیل‌ها را درباره قیمت بیت کوین و احتمال ۱۰۰ هزار دلاری شدن آن مطرح می‌کنیم. با ما همراه باشید.

مایکل سیلر

آقای سیلر که به عنوان مدیر عامل Microstrategy شناخته می‌شود، تاکید بسیاری برروی صد هزارتایی شدن دلار دارد. او هم اکنون از بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین در دنیا تلقی می‌شود. او در زمان راه اندازی استراتژی انباشت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به این ثروت رسید. او در روز ۳۰ نوامبر مقداری برابر با ۱۷۴۵۳۰ بیت کوین را داشت که با قیمت ۳۰۲۵۲ دلار برخوردار بود. البته ایشان به طور مستقیم درباره بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری صحبتی مطرح نکرده است. اما درجایی گفته که بیت کوین به زودی رشدی ده برابری داشته و روزی بیت کوین ۵ رقمی را خواهیم دید.

یکی دیگر از مطالب سایت :
شرکت کوشاباکس تولید کننده محصولات پلی اتیلنی

شرکت‌های فعال در وال استریت

شاید هر فردی بخواهد تحلیل‌های مختلفی درباره قیمت آینده بیت کوین را مطالعه کند. اما اعتباری که سرمایه گذاران وال استریت دارند با کمترین چیزی قابل مقایسه است. از بانک استاندارد چارترد که دارای نقش مهمی در فرایند‌های مالی دنیا دارد، تحلیل جالبی در این باره مطرح شده است. این بانک چشم اندازی به ارزش صد هزار دلار برای قیمت بیت کوین تعیین کرده است. این چشم‌انداز تا آوریل خودش را نشان می‌دهد. حتی برای سال ۲۰۳۰ از سوی یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری پیش بینی قیمت ۱ میلیون دلاری بیت کوین مطرح شده است.

تحلیل آدام بک مدیر عامل شرکت Blockstream

حتما با این شرکت پیش رو در زمینه بلاک چین و بیت کوین اشنا هستید. ایشان مطرح کرده‌اند که بیت کوین تا پیش از هاوینگ صد هزار دلاری، صد هزار دلار را تجربه می‌کند. پیش بینی که از روی اطمینان برایش شرط یک میلیون ساتوشی بسته شده است.

منبع: لورس