مشخصات چاپ کارت ویزیت سلفون براق دایره ای :

گالری تصاویر انواع پوستر دیواری

چاپ های انجام شده روی لیوان های دسته قلبی بسیار شفاف و درخشنده است و امکان چاپ زمینه سفید و هم تمپلات این محصول میسر می باشد و ویژگی های بارز این لیوان نیز مقاومت بسیار بالای این لیوان در برابر شسشتو و خط و خش می باشد.
از دیگر ویژگی منحصر به فرد این سری لیبل علاوه بر زمان تحویل ۸ و ۳ روزکاری، امکان تحویل فوری یکروزه این محصول می باشد.

چاپ بروشور لوکس ۳۰۰ گرم با روکش

زمان های تحویل چاپ سابلیمیشن
تعداد تکه پازل : 40 تکه

معرفی تراکت سایز A3

سربرگ A4 تحریر ۱۰۰ گرم

رنگ دسته و داخل لیوان*

مشخصات کلی لیوان دسته قلبی رنگی

ما در این مقاله سعی کردیم مهم ترین نکات در طراحی تراکت را با بیان نکات اصلی در طراحی تراکت ، شما را در طراحی تراکت کمک کرده باشیم و بتوانید یک تراکت جذاب و زیبایی را خلق بکنید.
سویشرت هودی مشکی دارای الیاف نخ پنبه ۱۰۰% می باشد و همان طور که اشاره شد پارچه سویشرت ها همگی توسط مجموعه تهیه و توسط مجرب ترین خیاط های بازار به سفارش مجموعه دوخته می شوند. پارچه سویشرت های هودی مشکی از نوع دورس تو کرک تمام پنبه ایرانی می باشند. داخل سویشرت داخل کرک می باشد که برای کنترل برودت داخل بدن و جلوگیری از نفوذ سرما بسیار موثر است.
سفارش های آنلاین بر روی سایت با مشخصاتی که در سایت بیان شده است برای سفارش دهنده چاپ می شود نه با آن ویژه گی هایی که سفارش دهنده آن را بیان و مشخص می کند.

مشخصات چاپ کارت ویزیت کتان امباس :

به طور معمول سفارش های چاپ روی زیر لیوانی بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ روی لیوان به دو صورت چاپ عادی ( ۳ روزکاری ) و چاپ فوری ( یکروزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از ۳ روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ روی زیر لیوان فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی زیر لیوانی به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.
ولی در انتها باز تاکید می شود که فضای چاپ روی لیوان ۲۰ در ۸ سانت می باشد که شما بزرگواران می توانید به سلیقه ی خود از تمام و یا بخشی از این فضا برای چاپ استفاده کنید.

مشخصات چاپ تراکت کرافت ۸۰ گرم سایز A6 :

چاپ بروشور گلاسه ۳۰۰ گرم لوکس در ما روی ۳ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
معرفی لیبل سلفون مات
مشکلات تبلیغات در شبکه های اجتماعی

درخواست شاسی یا پلکسی ۲۰x۲۵ برای عکس ها

شرکت پست جمهوری اسلامی : که معرف حضور همه مشتریان گرامی میباشد که شرکت پست دو ویژگی دارد . اول اینکه هزینه را در مبدا دریافت می کند به همین دلیل مشتریانی که در درخواست ارسال بار با شرکت پست را دارند باید لطف بفرمایید و هزینه را ابتدا واریز بفرمایید و نکته دوم اینکه پست هزینه بسته را متناسب با وزن دریافت می کند به همین دلیل این شیوه ی ارسال برای بسته های با وزن بالا توصیه نمیگردد.

هزینه لیوان دسته و داخل رنگی با چاپ اختصاصی*

تیشرت سفید جودون یقه دار از دیگر سری محصولات پرفروش و پرطرفدار قابل چاپ ما به خصوص برای شرکت ها و برند ها می باشد.

چرا به کارت ویزیت نیاز داریم

چاپ سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم در ما روی ۲ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

میدونید چی شب یلداتونو خاص میکنه؟

این نوع پرچم ها در سه سایز متفاوت بزرگ و کوچک و متوسط تقسیم بندی می شود.

شاید عکس برداری از طبیعت یکسری استعداد و توانمندی خاص خودش را می خواهد. ولی شما عکس برداری از یکسری از حیوانات و یا از یکسری از مکان ها سبب ماندگاری عکس شما نمی شود مثلا شما با عکاسی از یک آهویی که در یک دشت در حال خوردن چمن می باشد آن زیبا و به یادماندنی عکس را به شما نمی دهد ولی عکس برداری از آهویی که برروی دوپای خود در حال راه رفتن می باشد و یا شیری که در کنار یک ببر نشسته و … که در طبیعت به ندرت اتفاق می افتد سبب ماندگاری و جذابیت هرچه بیشتر عکس شما می کند. عکس از حیوانات باید مانند عکس برداری از انسان ها باید کاری انجام بدهند که سبب زیبایی به آن تصویر بشود والا عکس برداری از یک حیوان شاید آن زیبایی که فکر می کنید نداشته باشد.
چاپ روی تیشرت جودون یقه دار برروی هر رنگی که باشد به ۳ صورت چاپ امکان پذیر می باشد:
نکته دوم: آماده سازی و بازخورد سریع
این روش برای پرینترهای Epson T50 و Epson P50 به همین سادگی می باشد.
حالا شما یک پازل بسیار زیبا و خانگی خواهید داشت که با یک بسته بندی و کادوی مناسب به راحتی می توانید پازل خودتان را هدیه بدهید.
لیبل سلفون براق
تیشرت لانگ مشکی پنبه ای یقه گرد دارای الیاف نخ پنبه ۱۰۰% می باشد و جنس این تیشرت بسیار لطیف و خنک می باشند . ما با افتخار اعلام می دارد که تلاش خود را دارد که از بهترین پارچه های نخ پنبه کرمان و یزد برای دوخت تیشرت های پنبه ای خود استفاده کند و از بهترین و مجرب ترین خیاط های کشور برای دوخت اختصاصی کلیه تیشرت های خود بهره ببرد. دوخت تیشرت های مجموعه توسط بروز ترین تجهیزات در مرکز بازار کشور و به صورت اختصاصی با تیراژ بالا دوخت و تولید می شود .
این محصول تا سایز ۳۰ در ۶۰ سانت امکان چاپ دارد و امکان نصب روی شاسی های ۸ ، ۱۶ و ۳۰ میل را بون محدودیت دارد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
ویژگی های ایزوگام مناسب

اهمیت کارت ویزیت

انواع پرچم | مدل های مختلف چاپ پرچم

چاپ بادکنک چینی به صورت رنگ جور ( ترکیبی ) و یا انتخابی انجام می شود که می توانید از طیف گسترده رنگ های موجود در بازار کشور انتخاب نمایید.
روند پروسه طراحی معمولا بین ۱ الی ۳ روزکاری زمان بردار است.(و طبیعتا با توجه به اینکه طراحی یک امر سلیقه ایست این پروسه ممکن است تا یک هفته هم به طول بیانجامد)

سایز بندی سویشرت مشکی کلاه دار
خلاقیت در امر طراحی

وقتی شما از کنار یک اثر چاپ تراکت ، چاپ پوستر ، چاپ بروشور در می شوید ناخودآگاه سبب جلب توجه شما به آن تصویر می شود این همین کیفیت و انتخاب یک تصویر زیبا و با کیفیت می باشد.

ارتباط چاپ پاکت با چاپ سربرگ

از ویژگی های بارز این مدل کارت ویزیت امکان چاپ به صورت فیلتر دار می باشد که امکان نوشتن ساده با خودکار را روی آن فراهم می کند.
برگزاری و شرکت در هر نمایشگاهی یک فرصت بسیار عالی برای هر کسب و کاری می باشد. صرف شرکت اگر بدون هدف و برنامه ریزی صورت بگیرید نتیجه مطلوبی که شما در ذهن خود از شرکت در این نمایشگاه را دارید نخواهید رسید. اصول اصلی تبلیغات نمایشگاهی به چند بخش و چند مورد تقسیم بندی می شود که ما سعی کردیم در این مقاله به اصلی ترین این موارد اشاره بکنیم.

لیست قیمت چاپ زیر لیوانی

جنس پارچه تیشرت بچگانه سفید اسپان از ۵۰ درصد پلی استر و ۵۰ در صد نخ پنبه می باشد که باعث می شود چاپ روی تیشرت به صورت مستقیم انجام شود و رنگ به خورد پارچه برود و ماندگاری و دوام فوق العاده ای به تیشرت ببخشد.
این نوع کارت ویزیت پرکاربرد ترین ترین مدل کارت ویزیت در بین خانواده لمینت برجسته و جز پرفروش های کارت ویزیت می باشد. همان گونه که اشاره شد این محصول بر روی مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم چاپ می شود که ضخامت و مقاومت قابل توجه ای به این محصول می بخشد. شما می توانید به دلخواه آن قسمت هایی از کارت که می خواهید برجسته شود را به صورت یک فایل جداگانه مشکی رنگ برای چاپ ارسال کنید. این کارت ویزیت به دلیل قیمت بسیار ارزان و مناسب و در عین حال برجسته بودن آن بسیار مورد استقبال مشتریان گرامی قرار دارد.

سفارشی سازی پرچم

استفاده از چاپ سربرگ برای نامه های اداری بعنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند در در عرصه تجارت کاربرد دارد. به محض باز کردن یک نامه توسط مخاطبین شما اولین چیزی که مشتریان شما با آن روبرو می شوند لوگو و مشخصات سازمانی شما می باشد. این به آن معنا می باشد که شما هربار نامه ای را که ارسال می کنید مارک تجاری خودتان را بازاریابی می کنید و یک ابزار مهم بازاریابی برای شما محاسبه می شود.

تیشرت قرمز پنبه ای

انتخاب سایز درست پاکت

لمینت مخملی برجسته مربع

روش چاپ روی پرچم تشریفات لمینت

چاپ تراکت A3 از دیگر محصولات از خانواده چاپ تراکت می باشد. سایز استاندارد و بین المللی A3 در سایز 29.7 در 42 سانت می باشد. ولی به جهت پرتی کمتر شیت و استفاده بهینه از کاغذ سایز تراکتی مقداری کوچکتر می باشد.
در طراحی نامه باید به این اصول توجه بکنید که چه کسی دارد این نامه را می نویسد آدرس ، شماره تماس ، آدرس ایمیل و یا آدرس سایت باید در طراحی سربرگ خود استفاده بکنید. محل قرار گیری این سری مطالب معمولا در پایین سربرگ قرار میگیرد ولی با این حال براساس تم طراحی خود می توانید بعضی از مطالب مشخصات ارسال را در قسمت های دیگر سربرگ خود بگنجانید.

تیشرت بچگانه مشکی و سفید پنبه ای:

چاپ لیبل سلفون مات طلاکوب دور صاف

تیشرت طرح اسب تک شاخ – یونیکورن 3

معایبی که کاغذ لاستر براق دارد این است که به شدت نسبت به اثر انگشت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و اثر انگشت به راحتی برروی این کاغذ قرار میگیرد و اگر اهل مراقبت نیستید و قصد ندارید از آلبوم هایی که روکش دارند استفاده بکنند این نوع کاغذ رو توصیه نمیکنیم زیرا ماندگاری زیاد بالایی ندارد و تماس دست آسیب پذیر می باشد.

مشخصات چاپ لیبل یووی گرد :

هزینه سربرگ و سرنسخه A5 کارتی 140 گرم :

در هنگام طراحی چه نکاتی باید توجه بکنیم؟

نوع پایه : پایه گرانول | پایه فلزی
چند سال پیش ، MIT یک مطالعه ای را به پایان رسانید که در آن این سری سؤالات را مطرح می کرد. محققان مجموعه ای را در حدود ۱۰،۰۰۰ تصویر جمع آوری کردند که در ژانرهای مختلف از مناظر گرفته تا عکسهای صاف و بی نظیر از مردم و تصاویر منظره و عکس از بنا و … در آن حضوری دارد. از آزمونی هایی که درباره این تحقیق همیشه سوال و خواسته می شود برای یکبار همه این عکس ها را ببینید.

چاپ و تکثیر