در حالی که اکثر NFT ها حول هنر می چرخند، موسیقی خیلی عقب نیست . این صنعت در حال عقب نشینی است و از این استراتژی جدید توکن سازی سود می برد.

 

اما، از آنجایی که بیشتر بازارهای NFT برای هنرمندان دیجیتال طراحی شده اند، دای این فرصت را برای ایجاد یک پلتفرم یافت تقدیم به نوازندگان و طرفداران. این به شکل گرد هم آمده است. از OneOf.

همه به این می شوند

دای با دنیای فناوری غریبه نیست. پیشینه او به سال ها قبل از غول هایی مانند فیس بوک باز می شود. او استارتاپ فناوری خود را از اتاق خوابگاهش راه اندازی کرد، یک سایت رسانه اجتماعی برای نوجوانان.

در نهایت در شرکت‌های رسانه‌های بزرگ نیز کار کردم و یک تجارت دیجیتال را توسعه دادم. حدود شش سال پیش، من با VC Bill. تای آشنا شدم که یکی از مربیان من شد.

“من در نهایت یک شرکت نرم افزار طراحی B2B ساختم که در حال ساخت چند پروژه برای شرکت هایی مانند Warner Music Group، Uber و همچنین Brave Browser بود.”

در نهایت، حدود دو سال پیش دای و تای با یکدیگر برخورد کردند. هر دو در یک شام خیریه برای محافظت از اقیانوس بودند و در آنجا شروع به گپ زدن درباره CryptoKitties کردند. این تکرار NFT علاقه دای را به ارزش حق امتیاز ثانویه و مالکیت برانگیخت.

«ما کار روی این موضوع را از دو سال و نیم پیش شروع کردیم. این در نهایت هدف به ایده OneOf برای استفاده از فناوری NFT در صنعت موسیقی و سرگرمی است.

«احساس می‌کنم هر کاری که در زندگی و حرفه‌ای انجام دادم به این پروژه منجر شد. این ترکیبی عالی از تمام تجربه سرگرمی رسانه ای من به همراه تجربه فناوری است.»

تمرکز بر پایداری OneOf

تمرکز OneOf برای گسترش روابط بین طرفداران و هنرمندان است.

«ما در حال ساختن یک اکوسیستم پیرامون NFTها هستیم، که برای هنرمندان موسیقی است. آن‌ها می‌توانند هر نوع موجودیتی را صادر کنند، چه موسیقی، آثار هنری یا قطعات یا تجربیات بازی‌سازی‌شده، و برای انجام مستقیم این کارها یک با یک طرف وجود داشته باشند.»

آغاز سفر دای به OneOf که تا حدی در یک رویداد خیریه برای محافظت از اتفاق می‌افتد، فقط یک تصادف ساده نیست.

در عوض، OneOf نه تنها برای صنعت موسیقی، بلکه ساخته شده است. یک پلتفرم سبز پایدار.

“ما در نهایت پلتفرم خود را بر روی بلوک چین Tezos ساختیم زیرا 2 میلیون برابر انرژی کارآمدتر از بلوک چین است. او توضیح می دهد که راه حل اصلی امروز وجود دارد، که پلتفرمی است که بر روی بلوک چین اتریوم ساخته شده است. است.

«این یک بزرگ برای هنرمندان موسیقی است. 99 درصد از هنرمندان موسیقی به محیط زیست می‌دهند. 1 درصد دیگر، حتی اگر دوسوگرا باشند، نمی‌خواهند طرفدارانشان به آنها سر بزنند و نمی‌توانند به محیط زیست محیطی ندهند.بنابراین، سبز بودن خوب نیست، بلکه پیش نیازی برای ارائه خدمات به جامعه موسیقی به روشی معتبر است.»

علاوه بر قیمت بالای محیط، دای توضیح می دهد که می خواستند پلتفرم خود را برای همه طرفداران موسیقی قابل دسترسی داشته باشند. به جای آنهایی که می کند دلار بالا را پرداخت کنند. برای تحقق این امر، اتریوم یک گزینه نبود.

“ما در تلاش هستیم تا بتوانیم بدون اصطکاک هنرمندان و طرفداران را داشته باشیم تا بدون این که مانعی برای برقراری ارتباط برقرار کنیم.”

نام های بزرگ و هنرمندان نوظهور در OneOf

OneOf علاوه بر اینکه برای داشتن طرفداران، در صدد دموکراتیک کردن فضای NFT برای هنرمندان است. دای به جای آن به عنوان پلتفرمی فقط برای نام های بزرگ عمل کند، توضیح می دهد که یک برنامه هنرمندان نوظهور نیز وجود دارد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
یو پی اس (UPS) یا منبع ذخیره دائمی برق

“ما حدود دوازده هنرمند بزرگ را معرفی کردند. بنابراین، از ویتنی هیوستون گرفته تا گربه دوجا و جان لجند و آلسو، مطمئناً سرفصل‌هایی هستند.

“برنامه هنرمندان نوظهور ما یک برنامه کوچک نیست، بلکه واقعاً کاری است که ما انجام دهیم و فکر کنیم بیشتر تراکنش های ما از کجا خواهد آمد.”

این پلتفرم مستقیماً با هنرمندان نوظهور کار می‌کند تا بخش‌های مختلف را مدیریت کند و آنها را در ضرب NFT‌هایشان، از موسیقی‌های گرفته شده تا تصاویر و ویدیوها، راهنمایی کند.

«این قدرت کاری است که ما انجام می دهیم. واقعاً توجه بازیکنان را جلب کنید، چیزهای بعدی را بزرگ کنید. نه تنها به صدها هنرمند مستقل یا نوظهور خدمت می کنم، بلکه می توان به میلیون ها نفر از آنها خدمت کرد. بنابراین پلت فرم به گونه ای ساخته شده است که هدف آن است.»

“پلتفرم ما برای طرفداران ساخته شده است”

مانند رمز و بلوک چین ممکن است برای هنرمندان نوظهور جدید باشد. دای همچنین برای پلتفرم خود را برای آوردن طرفداران به این فناوری نیز پیشنهاد می کند.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/blockchain-training/

دسترسی و درک موضوعی شناخته شده برای ارزهای دیجیتال است. پلتفرم‌های رمزنگاری ویژگی‌های پیچیده و غیردوستانه دیده می‌شوند، با استفاده از تجربیات که هنوز ساده‌اند.

“مانند، چگونه به یک دار 14 ساله اجازه بدهیم که قبلاً کریپتو لمس نکرده باشد، ثبت نام کند و یک خرید را تکمیل کند، و شروع به لذت بردن از NFT خود کند یا NFT خود را به نمایش بگذارد. ، همه در عرض سه دقیقه، بنابراین تمام هدف استفاده از ما این است.”

با این حال، اتریوم، بیت کوین و انواع استیبل کوین ها همگی روی میز روی میز قرار نمی گیرند.