املاک

 

نسبت هزینه مسکن که به آن نسبت جلویی نیز می گویند، درصدی است که با تقسیم هزینه های مسکن وام گیرنده بر درآمد قبل از مالیات آنها تعیین می شود. در ابتدایی ترین حالت، این یک عدد ساده است که نشان می دهد چقدر از درآمد شما صرف پرداخت مسکن می شود و پرداخت وام مسکن، بیمه، مالیات و موارد دیگر را در نظر می گیرد. وام دهندگان وام مسکن از این نسبت برای کمک به تعیین اینکه آیا خریدار خانه واجد شرایط وام رهنی است یا خیر استفاده می کنند.

از آنجایی که تجاوز می‌تواند ایجاد خطوط ملکی را دشوار کند، هنگامی که می‌خواهید خانه خود را بفروشید، می‌تواند نگرانی‌هایی را برای مالکیت ایجاد کند. بسیاری از ایالت ها قبل از اینکه بتوانید خانه خود را بفروشید، نیاز به بررسی املاک دارند و هرگونه تجاوز مورد توجه قرار می گیرد.

بازار مسکن متاثر از وضعیت اقتصاد، نرخ بهره، درآمد واقعی و تغییرات در اندازه جمعیت است. علاوه بر این عوامل سمت تقاضا، قیمت مسکن بر اساس عرضه موجود تعیین خواهد شد. با دوره های افزایش تقاضا و عرضه محدود، شاهد افزایش قیمت مسکن، افزایش اجاره بها و افزایش خطر بی خانمانی خواهیم بود.

هنگام درخواست، چقدر خانه می توانید تهیه کنید. این بدان معنی است که شما باید اسناد خاصی را برای پیش تأیید وام مسکن ارائه کنید ، مانند فیش حقوق، صورت حساب بانکی و اظهارنامه مالیاتی. پیش صلاحیت و پیش تایید را با هم اشتباه نگیرید . یک پیش صلاحیت زمانی مفید است که در مراحل اولیه خرید خانه هستید و سعی می کنید بودجه را تعیین کنید، اما زمانی که برای خانه جدید خرید می کنید به یک پیش تایید نیاز دارید.

پیش خرید آپارتمان در شهرری 

این حوزه دیگری است که در آن عامل املاک شما یک دارایی ارزشمند خواهد بود. نماینده شما می تواند بازار محلی را ارزیابی کند و با فروشنده یا نماینده فروشنده صحبت کند و به شما این امکان را می دهد که نگاه دقیق تری به میزان تمایل فروشنده برای مذاکره در مورد قیمت فروش داشته باشید همانطور که تورم همچنان در حال افزایش است، پول شما کمتر خرید می کند. اگر همین الان اقدام کنید، ممکن است بتوانید با دلارهایتان خانه بیشتری نسبت به زمانی که منتظر بمانید و تورم همچنان در حال افزایش باشد، بپردازید. در دوران تورم، اجاره ماهانه آپارتمان نیز افزایش می یابد. این بدان معناست که بسته به محل زندگی‌تان، ممکن است در زمان افزایش تورم، برای پرداخت وام مسکن کمتر از اجاره ماهانه پرداخت کنید.

ارزان ترین راه برای ساخت خانه طراحی یک جعبه ساده است. چسبیدن به پلان مربع یا مستطیل شکل، ساختمان و طراحی را ساده می کند. به طور کلی، ساخت و ساز ارزان تر از ساختن یک خانه یک طبقه گسترده است، بنابراین اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، ممکن است بخواهید برای یک خانه چند طبقه برنامه ریزی کنید.

به عنوان یک صاحبخانه، شما مسئولیت قانونی دارید که خانه ای امن و قابل سکونت برای مستاجران خود فراهم کنید. اما حفظ اموال شما فقط به نفع مستأجر شما نیست. به هر حال، شما مالک این ملک هستید و چشم پوشی از تعمیر و نگهداری یا بهبودهای منظم نه تنها می تواند یافتن و حفظ مستاجران را دشوارتر کند، بلکه می تواند به ارزش کلی ملک شما آسیب برساند و فروش پایین را برای شما دشوار کند.

مانند بسیاری از چیزها در ایالات متحده، خانه های آمریکایی بزرگ هستند. ظاهراً ما نیز فضای خود را بیشتر از والدینمان دوست داریم. بیایید تاریخچه مختصری از اندازه خانه را مرور کنیم: در سال 1973، اولین سالی که در حال حاضر اطلاعات سرشماری ایالات متحده در دسترس است، میانگین مساحت یک خانه در ایالات متحده 1660 فوت مربع بود. تا سال 2015، میانگین مساحت یک خانه به 2687 فوت مربع افزایش یافت ، اگرچه از آن زمان، شروع به کاهش کرده است.

خرید آپارتمان در غرب 

به عنوان مثال، اگر خانه ای سه خوابه و دو حمام با 1500 فوت مربع فضای نشیمن دارید که قصد فروش آن را دارید، یافتن خانه هایی با آمار مشابه در همان منطقه عمومی راه خوبی برای شروع تخمین ارزش ملک شماست. .

خرید خانه یک رویداد هیجان انگیز است، اما بسیاری از آمریکایی ها به دلیل عدم وجود گزینه های موجود در بازار املاک و مستغلات، در تلاش برای یافتن خانه رویاهای خود هستند. موجودی کم جوامع در سراسر کشور را آزار می دهد.

وام سخت، نوعی وام کوتاه مدت، به جای وام دهنده سنتی ، از یک وام دهنده پول سخت می آید. وام های پول سخت شامل افراد یا شرکت های خصوصی می شود که خود ملک یا دارایی دیگری را به عنوان وثیقه می پذیرند. اگر روش‌های سنتی کمتری را برای گرفتن وام ترجیح می‌دهید یا وام‌دهنده درخواست وام یا وام مسکن شما را رد می‌کند، ممکن است به دریافت وام با پول سخت فکر کنید.

وقتی تصمیم می گیرید که آماده فروش خانه و نقل مکان هستید ، طبیعی است که بخواهید این روند به سرعت اتفاق بیفتد. هیچ کس دوست ندارد با خانه ای که فروش نمی رود، در هاله ای از ابهام گیر کند، مهم نیست که چقدر خانه باز دارید.

و مطمئن شوید که در مورد فرد یا شرکتی که قول کمک به شما را می دهد، دقت لازم را انجام می دهید. به عنوان مثال، اگر فردی که ادعا می کند وکیل است با شما تماس گرفته است، وب سایت نوار ایالت خود را بررسی کنید تا مشخص کنید آیا آن شخص قانونی است یا خیر.

یکی دیگر از مطالب سایت :
چین و روسیه مقصد اولیه برای تحصیل دانشجویان

زمانی که شما در ملکی دارای نفع مالکیت هستید، نسبت به ملک مورد نظر ادعایی دارید. با انواع مختلفی از منافع مالکیت که انواع مختلفی از مسئولیت ها را ایجاد می کند، یک دقیقه وقت گذاشتن برای درک انواع مختلف مالکیت ضروری است.

فروش یا اجاره خانه شما یک تعهد بزرگ است. ارزیابی بازار مسکن سودمند است زیرا می تواند تاثیر زیادی بر تصمیم نهایی شما داشته باشد. آنچه در زیر می آید برخی از شاخص های مسکن است که به شما کمک می کند تا در مورد گزینه های خود فکر کنید.

بسیاری از اقتصاددانان شاهد رکود در افق هستند. این همه خبر وحشتناکی برای افرادی است که در کار ساخت خانه های جدید برای یک خانواده هستند و اقتصاددانان می گویند احتمالاً قبل از اینکه بهتر شود بدتر می شود

 

بنابراین، آیا ساخت یک خانه ارزان تر از خرید آن است؟ لازم نیست. کل هزینه ساخت یک خانه سفارشی همچنین بسته به انتخاب هایی که می کنید، مصالح ساختمانی که استفاده می کنید، هزینه های نیروی کار و حتی منطقه ای از کشور که در آن هستید، می تواند بسیار متفاوت باشد. اگرچه 282,299 دلار میانگین است، اکثر صاحبان خانه ها 114,209 تا 450,824 دلار برای ساخت خانه های خود خرج می کنند. به خاطر داشته باشید، شما همچنین باید زمینی را که خانه در آن قرار دارد خریداری و آماده کنید.

وکلای ملکی می دانند که چگونه باید اسناد و قراردادهای مربوط به خرید و فروش خانه را تهیه و بررسی کنند و از نظر قانونی مجاز هستند. در برخی موارد، یک وکیل املاک نیز شخصی است که مسئول بسته شدن شما خواهد بود. در معامله خرید خانه، هم خریدار و هم فروشنده می توانند وکیلی را برای نمایندگی از منافع خود در طول فرآیند استخدام کنند. یا در موردی که وکیل بر بسته شدن خانه با وام رهنی نظارت می کند، وکیل ممکن است در واقع نماینده وام دهنده وام مسکن باشد.

افزایش قیمت مسکن همچنین می تواند ثروت را در یک اقتصاد توزیع کند – افزایش ثروت صاحبان خانه (عمدتا افراد مسن)، اما کاهش استانداردهای زندگی موثر برای کسانی که صاحب خانه نیستند ما با بازار خانه های جدید، که بخشی از تولید ناخالص داخلی واقعی (تولید ناخالص داخلی) واقعی هستند، شروع می کنیم. (خرید و فروش خانه‌های موجود در تولید ناخالص داخلی محاسبه نمی‌شود.) خانه‌های جدید توسط شرکت‌های ساختمانی عرضه می‌شوند و خانواده‌هایی که مایل به زندگی در خانه جدید هستند درخواست می‌کنند. خانه‌های جدید نیز توسط سفته‌بازانی خریداری می‌شوند که خانه‌هایی را خریداری می‌کنند به این امید که بتوانند در آینده آن‌ها را با قیمت بالاتری بفروشند.

املاک تجاری به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اطلاق می شود که معمولاً غیرمسکونی هستند. هتل ها، انبارها، دفاتر و فروشگاه های خرده فروشی همگی نمونه هایی از سرمایه گذاری در املاک تجاری هستند. این نوع سرمایه‌گذاری‌ها معمولاً فعال در نظر گرفته می‌شوند و شامل مالکیت و اجاره فضایی توسط سرمایه‌گذار به کسب‌وکاری است که از آن استفاده می‌کند. درست مانند املاک مسکونی، شما می توانید با جمع آوری اجاره یا فروش ملک به عنوان ارزش افزایش یافته، جریان نقدی بیشتری کسب کنید.

سرمایه گذار املاک و مستغلات کسی است که املاک و مستغلات را برای اهداف سود خریداری می کند. یک عامل املاک یا ملک ® اغلب با یک سرمایه گذار برای تضمین سرمایه گذاری های املاک یا معاملات املاک و مستغلات شریک می شود.