بهترین استاد قانون جذب در ایران کیست ؟

بعد از آن که فیلم راز در سال 2006 در جهان منتشر شد، افراد بسیاری برای نخستین بار با قانون جذب آشنا شدند و تصمیم گرفتند تا به کمک ان به آرزو هاشان دست یابند. این سیر عملی در همه ی کشور های جهان و ایران به سرعت پیش رفت و افراد بسیاری به این طریق به موفقیت های چشمگیری دست یافتند. اشخاص با کمک این قانون توانستند به موفقیت و ثروت رسیده و این قانون را به اثبات عملی برسانند.

مطابق با این قانون افراد به کمک قدرت ذهن و پرورش افکار می توانند به اهداف خود نائل آمده و هر آن چه را که نسبت به ان تمایل دارند، در زندگی به دست آورند.

با گسترش آموزش قانون جذب اساتید مختلفی در سرتاسر جهان قد علم کرده و با موفقیت های روز افزون خود و نیز روش های مختلف آموزش این قانون به فراگیران، توانستند موفقیت و رسیدن به خواسته ها را امری امکان پذیر بخوانند.

اما بهترین استاد قانون جذب در ایران کیست؟

امیر شریفی که این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده و بهترین استاد قانون جذب در ایران معرفی شده است، سال های سال است که در این زمینه به صورت حرفه ای فعالیت می کند. دوره های موفقیت این استاد برتر ایران امروزه به صورت آنلاین در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و شما می توانید با تمرین و تکرار آموخته ها و روش های ارائه شده توسط امیر شریفی، همه ی آن چه را که بایستی در خصوص قانون جذب بدانید فرا گیرید.

در دوره های آموزشی آنلاین این استاد فرهیخته ی قوانین جذب شما می توانید مطالب مختلفی همچون خواب و بیداری، قوانین ارتعاشات و مدار ها، قانون نشا کردن در جهت جریان، سودوکو و تغییر در اطرافیان، قانون قطب نما، جایگاه توبه، شکرگزاری و نقش خاطرات را فرا گیرید. آموزش این قوانین به شما کمک می کند تا موفقیت انگیزشی و یا قانون جذب را هر چه بهتر فرا گرفته و به کمک آن در راه رسیدن به علایق خود قدم بردارید.

قانون جذب کائنات چیست؟

مطابق با قانون جذب کائنات شما فرا می گیرید که چگونه کائنات و ذرات جهان هستی را با خود هم سو کرده و به این طریق به خواسته هایتان دست یابید. بر این اساس برای جذب همه ی خواسته ها بایستی ابتدا احساسات شما در جهت آن خواسته باشد تا بتوانید آن را به خود نزدیک یا دور نمایید. در واقع شما با مدیریت افکار خود می توانید احساسات خوب و بد را نیز در خود پرورش داده و به این طریق متوجه شوید که در جهت رسیدن به خواسته های خود حرکت می کنید یا درخلاف جهت آن ها در حال پیشرفت می باشید.

یکی دیگر از مطالب سایت :
بهترین مجموعه فرهنگ لغات و اصطلاحات کوچه بازاری و عامیانه قسمت 21

ذهن انسان که از جمله پیچیده ترین سیستم های خلق شده در جهان به دست خداوند متعال است، بسیار ظریف و با دقت عمل می کند. به گونه ای که شما تنها قادرید به کمک نیروی ذهن و تجسم رویا ها و با خواست آرزو های خود، کائنات و جهان هستی را در جهت رسیدن به خواسته هایتان هدایت کنید. قانون جذب کائنات همیشه و در هر حال برای همه ی انسان ها در حال عمل کردن است و اگر شما در این مسیر به اهداف تان نمی رسید برای آن است که قانون جذب را هنوز درک نکرده اید و ذهنتان را در مسیر خواسته های خود پرورش نداده اید تا صد در صد به خواسته و هدف خود برسید.

به طور مثال چنانچه وضع مالی خوبی ندارید به افکارتان کمی فکر کنید؟ هر روز به چه فکر می کنید؟ در واقع شما هر روز در حال فکر کردن به بی پولی و وضعیت نابسامان زندگی امروزتان هستید و باا رسال مداوم ارتعاشات منفی به جهان پیرامون و کائنات، درست به همان چیزی که می اندیشید دست می یابید. کائنات نیز با حکمت و تدبیر خداوند به سمت همان چیزی می روند که شما در ذهن خود باورو کرده و مدام به ان فکر می کنید.

بنابراین شما می توانید به کمک بهترین استاد قانون جذب در ایران، قوانین جذب را فرا گرفته و نحوه ی صحیح فکر کردن و دریافت انرژی از کائنات را یاد بگیرید. علاوه بر این افراد می توانند به کمک آموزش های دوره قانون جذب که به صورت کامل توسط استاد امیر شریفی تهیه و تدوین شده است انرژی کائنات را در جهت رسیدن به سلامتی، ثروت، موفقیت و … با خود یک صدا کرده و در واقع موفقیت انگیزشی را در جهت رسیدن به خواسته های خود به کار گیرند.