یکی از کامل ترین ویژگی های حسی که برای عکاسان حرفه ای بسیار جالب است، امکان عکاسی با دوربین کامل در نور کم است. سنسورهای فول فریم در شرایط نور کم بهترین عملکرد را دارند و در ISOهای بالاتر نویز کمتری تولید می کنند که کیفیت تصویر ضبط شده را بهبود می بخشد.

تفاوت دیگر بین سنسورهای تمام امکانات و سنسورهای گیاهی این است که می خواهید دوربین فول فریم چیست از عکس های خود برای ساخت فیلم یا کلیپ استفاده کنید و آنها را در برنامه های ویرایش فیلم پیدا کنید. اگر دوربین برش دوربین را در برنامه های ویرایش فیلم مانند Final Cut یا Premium روشن کنید، می بینید که در دو طرف قاب عکس فضای خالی باقی مانده است. در اینجا باید عکس را به اندازه قاب عکس بکشید. اما عکس های گرفته شده با دوربین فول فریم دقیقا مشابه قاب عکس هستند و نیازی به بزرگنمایی یا کوچک نمایی ندارید.

تنها چیزی که مشخص است این است که در سطح عکاسی حرفه ای ما تفاوت کیفیتی بین دوربین های کامل فریم و دوربین های کراپ وجود دارد و دوربین های فول عکس هایی با کیفیت بالا تولید می کنند.

از سوی دیگر، قابلیت های تعبیه شده در دوربین های فول بیشتر از دوربین های گیاهی است.

اما از نظر کیفیت چون سنسور فول فریم از سنسور گیاهی بزرگتر است تصویر را بالاتر می برد. tamir.ir دلیل این امر این است که هر چه سنسور بزرگتر باشد، جزئیات بیشتر و بهتر ثبت رنگ و نور می شود. به عنوان مثال، اگر ما یک سنسور بزرگتر از یک قاب سنسور کامل داشته باشیم، کیفیت تصویر بهتری به ما می دهد. اما به عنوان مثال، یک سنسور فول فریم با دیل 24 مگاپیکسلی هیچ تفاوتی در پیکسل ندارد.

ما معتقدیم که در دسترس ترین دوربین فول فریم در حال حاضر Canon EOS 6D Mark II است و مقرون به صرفه ترین دوربین Nikon D750 و Nikon Z5 است.

و برخی از فریم های کامل تر را می توان در دوربین های بی رنگ یافت. باید از سونی به خاطر برنامه بلندمدتش برای حفظ مدل های قدیمی در بازار تشکر کنیم. بهترین دوربین های سونی گران هستند، اما مدل های قدیمی تر را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد. این مدل ها همه ویژگی های جدید را ندارند،  webmastertabriz.ir اما همچنان دوربین های فوق العاده ای هستند.

یکی دیگر از مطالب سایت :
دانلود آهنگ | آهنگدونی ، سایت دانلود آهنگ جدید

 

یکی از کامل ترین ویژگی های حسی که برای عکاسان حرفه ای بسیار جالب است، امکان عکاسی با دوربین کامل در نور کم است. سنسورهای فول فریم در شرایط نور کم بهترین عملکرد را دارند و در ISOهای بالاتر نویز کمتری تولید می کنند که کیفیت تصویر ضبط شده را بهبود می بخشد.

فوکوس خودکار سریعتر از A7 است، به لطف سیستم تشخیص فاز 117 که با فوکوس خودکار کنتراست 25 نقطه ای کار می کند، که تصاویر درسی واضح را در هر نقطه از قاب تصویر ارائه می دهد. قیمت های جهانی A7 Mark II درست مانند A7 در حال کاهش است و اکنون این دوربین یکی از کوچکترین دوربین ها است.

تفاوت دیگر بین سنسورهای تمام امکانات و سنسورهای گیاهی این است که می خواهید از عکس های خود برای ساخت فیلم یا کلیپ استفاده کنید و آنها را در برنامه های ویرایش فیلم پیدا کنید. دوربین های فول فریم سونی  اگر دوربین برش دوربین را در برنامه های ویرایش فیلم مانند Final Cut یا Premium روشن کنید، می بینید که در دو طرف قاب عکس فضای خالی باقی مانده است. در اینجا باید عکس را به اندازه قاب عکس بکشید. اما عکس های گرفته شده با دوربین فول فریم دقیقا مشابه قاب عکس هستند و نیازی به بزرگنمایی یا کوچک نمایی ندارید.

Canon EOS RP دومین دوربین در سیستم جدید قاب فولادی ضد زنگ کانن بود و برای ارزان شدن این خانواده جدید دوربین ها و نصب لنز جدید طراحی شده بود. این دوربین برای کاهش قیمت آن معرفی شد و از آن به بعد قیمت های جهانی کاهش یافت، بنابراین این دوربین تبدیل به کامل ترین دوربین کانن در کانن شد!