یک مشاور املاک دارای مجوز، خریداران و فروشندگان را برای معاملات به هم متصل می کند و آنها را در مذاکرات قانونی نمایندگی می کند. به طور کلی، نمایندگان از طریق کمیسیون که درصدی از فروش خانه است، جبران می شوند. درصد دریافتی نمایندگان بستگی به وضعیت و کارگزاری آنها دارد. کارگزاری خانه مدیریتی برای نمایندگان است که به نمایندگان اجازه می دهد از برند، ارتباطات و تیم حقوقی شرکت استفاده کنند. اگر به شغلی در زمینه املاک و مستغلات علاقه دارید، پست ما را در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک مشاور املاک بخوانید.

مدیریت کسب و کار املاک و مستغلات

 

چندین کار اداری وجود دارد که یک مشاور املاک در یک تجارت املاک و مستغلات به خوبی اداره می شود. یک مشاور املاک عالی:

با فعالیت های بازار محلی و منطقه ای و اخبار صنعت همراه است

فهرست‌های فعال، در انتظار و فروخته شده را بررسی می‌کند و برگه داغ روزانه MLS یا گزارش فعالیت را بررسی می‌کند

تکمیل، ارسال و بایگانی اسناد، توافقنامه ها و سوابق املاک و مستغلات با آژانس های دولتی مناسب

برنامه ریزی و هماهنگی قرار ملاقات ها، خانه های باز، نمایش ها، و جلسات با مشتریان و دیگر مشاوران املاک و مستغلات

برنامه های بازاریابی املاک و مستغلات را برای لیست ها ایجاد می کند و بروشورها، خبرنامه ها و سایر وثیقه های تبلیغاتی ایجاد می کند.

به ایمیل ها و تماس های تلفنی دریافتی پاسخ می دهد

وب سایت ها، پروفایل های رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها را به روز کنید

بسیاری از بنگاه‌های املاک موفق یک دستیار یا مدیر دفتر دارند که در انجام فعالیت‌های روزمره کمک می‌کند و به فروشنده یا کارگزار اجازه می‌دهد تا بر فعالیت‌های درآمدزای مستقیم‌تر تمرکز کند.

یک شرکت املاک و مستغلات چه کاری انجام می دهد؟

یک شرکت املاک می تواند یک گروه مدیریت املاک یا یک کارگزاری باشد. یک شرکت مدیریت املاک، املاک تجاری را خریداری می کند و آنها را به آپارتمان یا خانه شهری تبدیل می کند. این کار تماماً داخلی، شرکتی یا در محل در ملک است، همیشه خرید یا فروش ملک نیست. از سوی دیگر، یک نماینده در یک کارگزاری به مشتریان کمک می کند تا خانه ای را بخرند یا بفروشند در حالی که برند کارگزاری را دنبال می کنند. علاوه بر این، نماینده به منابع کارگزاری مانند کمک حقوقی و جنبه‌های فنی فروش دسترسی پیدا می‌کند.

شما فقط خانه نمی فروشید. داری خودت رو میفروشی

جذب مشتری برای موفقیت یک مشاور املاک بسیار مهم است. در زیر چند نکته برای جذب مشتریان جدید آورده شده است:

خودتان را بازاریابی کنید. رقابت شدید است. شما باید برند شخصی خود را در املاک و مستغلات توسعه دهید و به عنوان یک متخصص در تخصص مورد علاقه خود شناخته شوید. این به شما کمک می کند تا از طریق بازاریابی موثر متمایز شوید. وب‌سایت‌ها، کارت‌پستال‌ها، آگهی‌های تلویزیونی و رادیویی، بیلبوردها، آگهی‌ها و وبلاگ‌ها همگی کانال‌هایی هستند که می‌توان از آنها در برنامه‌های بازاریابی مؤثر آژانس املاک استفاده کرد.

تولید سرب از طریق شبکه سازی و توسعه روابط، سرنخ ایجاد کنید. این با افرادی که می شناسید، مانند دوستان، خانواده، همکاران تجاری و غیره شروع می شود. برای یک مشاور املاک و مستغلات ارزش کمی بیشتر از یک پایگاه داده پررونق از سرنخ ها وجود دارد.

همه یک چشم انداز هستند. هرکسی را که ملاقات می کنید یک مشتری بالقوه است زیرا اکثر مردم در مقطعی از زندگی خود خانه ای را اجاره می کنند، می خرند یا می فروشند. روز یک مشاور املاک اغلب با پرورش سرنخ ها و ملاقات و پیگیری با خریداران و فروشندگان بالقوه سپری می شود.

آیا در مورد شروع یک حرفه املاک و مستغلات فکر می کنید؟ کتاب الکترونیکی راه اندازی شغلی در املاک و مستغلات خود را دانلود کنید.

نحوه کار نمایندگان املاک و مستغلات با فروشندگان

با فهرست‌های جدید، نیازهای فروشندگان را ملاقات کرده و درک کنید.

دانش بازار، توانایی های بازاریابی و مهارت های مذاکره خود را نشان دهید.

برای تعیین قیمت درخواستی، در مورد فعالیت فعلی بازار محلی و خواص قابل مقایسه تحقیق کنید.

ملک را با خدمات مربوطه فهرست کنید.

برای تهیه ارائه لیست و وثیقه تبلیغاتی از ملک – نمای داخلی و خارجی – عکس بگیرید.

خانه را به درستی طراحی کنید، تا زمانی که خانه های باز را اجرا می کنید، عالی به نظر برسد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
روز جهانی بهداشت بانوان (قاعدگی)

بیشتر بخوانید : فروش خانه در تورنتو

نحوه کار نمایندگان املاک با خریداران

با خریداران احتمالی ملاقات کنید، مصاحبه کنید، درک کنید و واجد شرایط شوید.

خدمات فهرست شده را برای املاک بالقوه ای که متناسب با نیازهای مشتریان شما هستند، تحقیق کنید.

نمایش املاک را برای خریداران برنامه ریزی کنید و قرار ملاقات هایی را متناسب با برنامه آنها تنظیم کنید.

املاک را به خریداران نشان دهید و جزئیات ملکی را که در طول تحقیق خود یا در حین صحبت با کارشناسان دیگر (بازرسان خانه، ارزیاب‌ها و سایر نمایندگان املاک) آموخته‌اید، در میان بگذارید.

نشان دادن مهارت های مذاکره، ارائه پیشنهادات خرید در املاک و مستغلات.

مشاوران املاک در زمان بسته شدن چه کاری انجام می دهند؟

در طول این فرآیند، مشاوران املاک به عنوان میانجی بین خریدار و فروشنده عمل می کنند. معمولاً قبل از تاریخ بسته شدن یک بررسی نهایی انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ آسیبی به ملک وارد نشده است. نماینده همچنین مذاکرات را انجام می دهد، مگر اینکه دولت از افراد دیگری که در حین امضای امضا حضور دارند – مانند وکلا و نمایندگان مالکیت یا امانی بخواهد. علاوه بر انجام مذاکرات، نماینده کلیه قراردادها و مواد را برای هر گونه اشتباه و اطمینان از صحت بررسی می کند.

شبکه سازی با مشاورین املاک و مستغلات

کارگزاران املاک معمولاً در یک دفتر با سایر نمایندگان و دلالان کار می کنند. در اینجا، آن‌ها می‌توانند درباره فهرست‌های جدید بحث کنند، به‌روزرسانی‌های فهرست‌های فعلی را دریافت کنند و درباره نیازهای مشتری خود بحث کنند. پایگاه داده MLS روش دیگری است که عوامل جستجو برای خریدار را محدود می کنند یا از رقابت برای فروشندگان مطلع می شوند. این به نمایندگان و کارگزاران اجازه می دهد تا به سرعت دانش دست اول در مورد املاک موجود در بازار محلی جمع آوری کنند.

مشاوران املاک چگونه حقوق می گیرند؟

نمایندگان کمیسیونی دریافت می کنند که درصدی از قیمت فروش ملک است. با این حال، آنها باید به کارگزار خود نیز برش دهند. یک کارگزار می تواند از فروش خانه مانند یک کارمزد کمیسیون بگیرد. اما اگر صاحب کارگزاری باشند، بخشی از کمیسیون نماینده خود را دریافت می کنند.

درآمد مشاوران املاک چقدر است؟

مانند هر شغلی، غرامت یا حقوق می‌تواند بین موقعیت‌ها یا حتی برای یک موقعیت متفاوت باشد – همین امر در مورد مشاوران املاک نیز صادق است. به گفته اندرو دی پیرتو از مجله فوربس، به طور متوسط، یک مشاور املاک در سال 2019 سالانه 41200 دلار درآمد داشت. با این حال، در سال 2019، تقاضا برای جابجایی بسیار کم بود. پس از فروکش کردن اثرات همه گیر، بازار مسکن شروع به کار کرد. براساس Indeed، متوسط ​​حقوق یک نماینده تا مارس 2021 86000 دلار است. درباره میزان درآمد یک مشاور املاک بیشتر بدانید.

به یاد داشته باشید، درآمد یک مشاور املاک محدود به دستمزد ساعتی یا محدوده حقوق تعیین شده توسط شرکت نیست. به عنوان یک فروشنده املاک و مستغلات، درآمد شما در درجه اول بر اساس زمان سرمایه گذاری، میزان سختی کار و در نهایت تعداد خانه هایی که می فروشید تعیین می شود. شما می توانید با اضافه کردن یک دستیار یا دریافت مجوز مناسب که به شما امکان ساخت و داشتن یک کارگزاری را می دهد، تجارت املاک و مستغلات خود را (با سرعت خود) توسعه دهید.

بیشتر بخوانید » مالیات بر املاک در کانادا

توسعه مهارت های املاک و مستغلات

ادامه تحصیل فقط یک الزام برای حفظ مجوز املاک نیست. این همچنین راهی برای توسعه مهارت هایی است که یک نماینده را در راس بازی خود نگه می دارد و درها را به روی فرصت های جدید املاک و مستغلات در بازار خود باز می کند. توسعه و رشد مداوم برای موفقیت بلندمدت کارگزاران املاک و مستغلات بسیار مهم است. آموزش مستمر نه تنها دامنه تخصص آنها را گسترش می دهد، بلکه مهارت، دانش و بازارپذیری آنها را به عنوان یک متخصص املاک و مستغلات بهبود می بخشد.