دیوید بکهام، ستاره فراموش نشدنی شیاطین سرخ منچستر در سالای نه خیلی دوره که  این روزا ایشون و خونواده اش یکی از سرشناس ترین فعالان دنیای مد و لباس هستن. گزارش امروز سرویس مد گردی ما نگاهی داره به مد گردی با خونواده بکهام. با ما همراه باشین.

خونواده ۶ نفره دیوید بکهام (همسر و ۴ فرزندش)، یکی از معروف ترین خونواده ها در دنیای مد و لباس هست که با استقبال مجلات مد قرار گرفته. از دیوید و همسرش که از مدلای معروف و خواننده قدیمی اسپایس گرل هستن تا ۴ فرزندش که مخاطبان میلیونی در اینستاگرام دارن، این خونواده در طول سال بارها با فلاش دوربینا در سراسر جهان قرار می گیرن. خونواده ای خوش پوش و مد باز، عنوانی هست که میشه به خونواده بکهام گفته کرد.

دیوید بکهام، فوق ستاره منچستر یونایتد و رئال مادرید در سالای نه خیلی دور، همسر ویکتوریا کارولین از خوانندهای معروف گروه Spice Girlsه. بکهام به واسطه استایل بدنی و میمیگ چهره و همسری یکی از سرشناس ترین خوانندهای موسیقی پاپ انگلیس و اروپا در بیست سال گذشته، یکی از سلبریتیای مطرح در میدون مد و لباس و ورزش هستش.
بکهام در ۲ دهه گذشته در فعالیتای تبلیغاتی واسه برندای مطرح مد و لباس حضور داشته و میلیونا دلار از این روش درآمد کسب کرده. دیوید در سال ۱۹۹۹ میلادی با ویکیتوریا کارولین که از فعال ترین خوانندها و ترانه نویسای گروه اسپایس گرل بود ازدواج کرد و ما حصل این ازدواج ۴ بچه بود.

(تصویری از دیوید بکهام، ویکتوریا بهام و سه پسرش که در مراسمی شرکت کرده بودن – ۲۰۱۵)

ویکتوریا بیشتر از ۳۰۰ میلیون دلار ثروت داره که همه اونو از راه فعالیت در میدون کار و کاسبیای تبلیغاتی و دنیای مد و لباس و موسیقی به دست آورده و فاصله کمی با ثروت همسرش که از مستطیل سبز عاید شده، داره.
خونواده میلیونر و سر شناس بکهام، هم چون خونواده انجلینا جولی و براد پیت، یکی از خونواده های سلبریتی و سرشناس هستن که مجلات مد و لباس و سبک زندگی، علاقه زیادی به منتشر کردن تصاویر جور واجور این خونواده روی نشریات خود دارن.

ویکتوریا رو از گروه  Spice Girls) در سال ۱۹۹۴ در لندن، انگلستان می شناسیم. این گروه تشکیل شده از پنج دختر جوون بود که با ارائه ترانه «Wannabe» (تقلید کار) به یکی از بهترین گروه‌های پاپ تبدیل شدن. بافروش بیشتر از ۵۳ میلیون نسخه، اونا پرفروش‌ترین گروه زن در طول تاریخ به حساب می‌روند. این گروه سه آلبوم و ده یدونه‌آهنگ عرضه کردن. فیلم دنیای اسپایس (Spiceworld) با درخشش این گروه ساخته شد که ۷۵ میلیون دلار فروش کرد.

(L-R) Romeo Beckham, David Beckham, Cruz Beckham, Brooklyn Beckham and Victoria Beckham attend the press night of ‘Viva Forever’,

ازدواج ستاره فوتبال با ستاره موسیقی پاپ انگلیس دلیل شد تا خونواده بکهام شکل بگیره و ظرف ۱۸ سال گذشته، اونا صاحب ۴ بچه (۳ پسر و یه دختر) بشن. حضور این خونواده خوش پوش و خوش تیپ در مراسم جور واجور هنری و فرهنگی در سراسر جهان دلیل شده تا بعضی به اونا عنوان خونواده مد بدن. عنوانی که برازنده این خونواده خوش پوش و فشن باز هست.
واسه آشنایی خواننده گان محترم سرویس مد گردی ما با این خونواده خوش پوش، نگاهی گذار داریم به تاریخه زندگی و بعضی از استایلای خیابانی و رسمی اعضای شش نفره این خونواده تا با اونا به طور مصور آشنا شیم.

در ادامه نگاهی داریم به این خونواده خوش پوش ۶ نفره. اول از دیوید شروع می کنیم.

 

دیوید بکهام : فوتبالیست خوش پوش!

 

بازیکن سرشناس دنیای فوتبال در تیمای میلان، رئال و منچستر یونایتد انگلستان، از همسرش ۲ سال کوچیک تره. ایشون در کاخ بکینگهام با همسرش ازدواج کرد و در سالای گذشته در مورد مد و لباس و مشاوره ورزشی و کار و کاسبی و هدایت سازمانای خیریه مانند: NO MORE MALARIA با سازمانای جهانی مانند یونیسف همکاری داره.
مدیر کارای تبلیغاتی اش Simon Fullerه. قد ۱۸۳ سانتیمتریش اونو تا حدی از همسر کوتاه قدش جدا کرده. سایت davidbeckham.com اخرین خبرا از این بازیکن تاریخ ساز انگلیسی در اختیار ما قرار میده. دیوید امروزه در بیشتر از ۵۱ میلیون صفحه در اینترنت ایندکس شده.

رقمی تاریخی واسه بازیکنی تاریخ ساز.

اون اولین بازی ملی خود رو در اول ژوئن ۱۹۹۶ انجام داد. ایشون به عنوان یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان شناخته می‌شه. همسر اون ویکتوریا آدامز یکی از خوانندگان اسپایس گرلزه. اون چهار بچه به نام‌های بروکلین (متولد ۴ مارس ۱۹۹۹)، رومیو (۱ سپتامبر ۲۰۰۲)، کروز (۲۰ فوریه ۲۰۰۵)و هارپر (متولد ۱۰ژوئیه ۲۰۱۱) داره.
اون دارای دو توپ طلا هستش و یه بار بازیکن سال اروپا شده.

ایشون یازده بار زیباترین بازیکن فوتبال شده.

ایشون در کارای خیر خواهانه هم شرکت مؤثر داره بگونه‌ای که تموم دستمزد خود در پاری سن ژرمن رو که در اون زمان بیشتر از دستمزد تموم فوتبالیست‌ها بود رو به سازمان کودکان سرطانی اهدا کرد.

(تصویر اینستاگرام دیوید بکهام با ۲۴ میلیون دنبال کننده)

دیوید بکهام خیلی در اینستاگرام فعالیتی نداره و کم تر از ۴۰۰ پست منتشر کرده. اما بیشتر از بیست و چهار میلیون دنبال کننده داره.
اونو در نشانی اینترنتی به ادرس https://www.instagram.com/davidbeckham دنبال کنین.  بکهام همیشه در موقعیتای خاص، تصاویر خاص منتشر می کنه.
مثل مرگ چند هفته پیش اسطوره بوکس سنگین وزن جهان، محمد علی کلی که در سن ۷۴ سالگی درگذشت.

(پست اختصاصی دیوید بکهام درباره درگذشت محمد علی کلی در اینستاگرام که دیدارش رو با کلی نشون می داد)

پست بکهام درباره این شخصیت، با استقبال جهانی مواجه شد که تصویر دیدار چند سال پیش ایشون با محمد علی رو نشون میده.

(چه تشابهی بین مد و لباس و چهره دیوید بکهام، ستاره مستطیل سبز با براد پیت، ستاره پرده نقره ای مشاهده می کنین؟)

بکهام چند سالی هست که در لیگ آمریکا فعالیت داره و انگار می خواد یه باشگاه فوتبال در میامی رو از ان خود کنه.
مد گردی با ویکتوریا و دیوید بکهام رو به طور اختصااصی در سرویس مد گردی ما دنبال می گیریم. اما در ادامه نگاهی داریم به دنیای مد و لباس این بازیکن خوش تیپ که ما رو یاد براد پیت و لئوناردو دی کاپریو میندازه!

(تصاوی منتخب گوگل در سال ۲۰۱۶ میلادی از کلکسیون مد و لباس دیوید بکهام)

(تصویر استایل خیابانی دیوید بکهام با شلوار جین و کفش سفید رنگ از نایک)

(تصویر استایلای خیابانی دیوید بکهام در چند سال گذشته در ۳ قاب)

(تتو، پیراهن لی، کلاه پاییزی و اکسسوری همشیگی دیوید بکهام در خیابونای نیویورک)

(تصویر استایلای ژورنالیستی دیوید بکهام واسه برند H&M)

(تصویر استایل دیوید بکهام با همکاری برند سوئدی H&M)

(تصویر کت و کراوات آبی رنگ تیره دیوید بکهام- ۲۰۱۴ میلادی)

 

(تیپ مهمانی غیر رسمی دیوید بکهام در لندن ۲۰۱۳)

 

(تصویر دیوید بکهام روی جلد نشریه معروف مد و لباس elle)

(تصویر دیوید بکهام در زمان همکاری با برند H&M که با پشتیبانی همسرش ویکتوریا کارولینا همراه شد)

(تصویر استایل خیابانی دیوید بکهام که در کنار دخترش در حال بستنی خوردن در بورلی هیلز هستن)

(ادکلن مردونه با برند دیوید بکهام)

(ادکلن با برند دیوید بکهام سنتی)

(تصویر دیوید بکهام به عنوان سفیر تبلیغاتی برند ساعت Breitling)

(تصویر تیپای بهاره دیوید بکهام با کاپشن چرمی مشکی)

حالا نوبت به بررسی کلکسیون مد و لباس همسر بکهام می رسه. فردی که در چند سال گذشته یکی از طراحان معروف مد و لباس بوده و در توییتر و اینستاگرامش، هم چون یه فشن بلاگر (fashion blogger) فعالیت زیادی داره.
طوری که خیلی از دوستان و آشنایان خانوم ویکتوریا از طرحای خلاقانه و ایده های ایشون در مد و لباس واسه دوخت لباسای خود در مراسم جورواجور استفاده می کنن و انگار ویکتوریا در کنار فعالیت با برند اسپایس گرل، بخش اعظمی از فعالیتای خود رو صرف دنیای مدو لباس در سالای آینده می کنه.
موضوعی که در توییتر و اینستاگرامش به روشنی دیده می شه و شاید یکی از دلایل خوش پوشی این خونواده معروف، حضور مغز متفکری مانند ویکتوریا کارولین باشه که انا رو در این راه کمک می کنه.
مادری طراح و ترانه نویس و خواننده و فعال کار و کاسبی مد و لباس.

یکی دیگر از مطالب سایت :
درختی قاتلی که با طعمه قرار دادن حشرات به شکار پرنده ها می پردازد

ویکتوریا کارولین

ویکتوریا کارولین بکهام (Victoria Caroline Beckham) متولد Essex انگلیس در سال ۱۹۷۴ میلادیه. ایشون از سال ۱۹۹۴ میلادی تا کنون، به عنوان خواننده، طراح مد و لباس ، ترانه نویس و مدل فعالیت زیادی داشته و تونسته در فهرست میلیونرهای انگلیس قرار بگیره.
گروه موسیقی Spice Girls که از معروف ترین گروه های موسیقی پاپ در اخرین دهه قرن بیستم به حساب می رفت، ویکتوریا رو با نام Posh Spice معروف کرد طوری که نشریه موسیقی بریتانیا در سال ۱۹۹۶ میلادی، اونو با عنوان TOP OF THE POPS انتخاب کرد.

پس از انحلال اسپایس گرلز، اون آلبومای موسیقی مختلفی رو با همکاری Virgins Records منتشر کرد.
اون تا کنون در فیلمای مستند و شوای تلویزیونی مختلفی از جمله: Victoria’s Secrets, Being Victoria Beckham, The Real Beckhams, Victoria Beckham – A Mile In Their Shoes and Victoria Beckham: Coming to America شرکت کرده. ویکتوریا بکهام تا کنون هم چون جنیفر لوپز، به عنوان داور مسابقات بین المللی مطرحی هم چون: Project Runway, Germany’s Next Top model, American Idol شرکت کرده. تا سپتامبر ۲۰۱۵ میلادی، سرمایه اون و همسرش دیوید، بیشتر از نیم میلیارد دلار برآورد شده.

(تصویری از ویکتوریا بکهان با رنگ چهره خاص و گل میخی از الماس و حلقه کوکتیل آبی رنگ جذاب)

درزمان دهه گذشته، ویکتوریا به عنوان مانکن و طراح مد سرشناس در دنیای مد و لباس شناخته شده.
در سال ۲۰۱۱ میلادی ، برند ویکتوریا بکهان به عنوان برند سال در انگلیس معرفی شد.
حضور فعال ویکتوریا در فشن ویکای اروپا و امریکا و همکاری با برندای صاحب نام دنیای مد و لباس، زمینه مطرح شدن ایده های خلاق ایشون در این میدون رو درست کرد.

(تصویر تتو ویکتوریا بکهام در پشت گردنش که به دیوید بکهام هدیه کرده)

بالاترین درجه موفقیتای ویکتوریا رو باید با فروش ۵۵ میلیون نسخه آوازهای اسپایس گرل در سراسر جهان دونست که زمینه موفقیتای بعدی این شخصیت فعال میدون موسیقی و مد رو دلیل شد.
مراسم عروسی ایشون با دیوید بکهام به وسیله مجله OK پوشش خبری اختصاصی داده شد که در روزای اخر قرن بیستم، بمب خبری سال بود. این مراسم که به وسیله ۴۳۷ خدمتکار واسه صدها مهمون تدارک دیده شده بود، بیشتر از نیم میلیون پوند هزینه بر داشت. این زوج، خونه ای ۲.۵ میلیون پوندی رو در سال ۱۹۹۹ میلادی خرید و رسانه ها از اون به عنوان خونه بکهام (Buckingham Palace) نامیدند.

(تصویر استایل خیابانی ویکتوریا بکهام در کنار همسرش)

ویکتوریا در شبکه های اجتماعی مثل توییتر و اینستاگرام فعالیت زیادی داره.
اون ظرف ۴ سال گذشته بیشتر از هزار و دویست تصویر از خود و دوستانش رو در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و بیشتر از ۱۱ میلیون دنبال کننده اونو همراهی می کنن.

(تصویر صفحه شخصی ویکتوریا بکهام در اینستاگرام با ۱۱ میلیون دنبال کننده)

مادر فرزندان بکهام، حالا با چهل و نه میلیون بار ایندکس شدن در اینترنت، مثل انجلینا جولی و نیکول کیدمن، از معروف ترین مادران سلبریتی هستش.

در ادمه نگاهی داریم به بعضی از استایلای خیابانی و رسمی خانوم بکهام.

(نگاهی تحلیل به کیف و کفش و پیراهن و شلوار ویکتوریا بکهان که سر جمع ۲۰۰ دلار قیمت گذاری شد)

(تصویر استایل خیابانی ویکتوریا بکهان با عینک آفتابی معروفش در ۲ قاب که با کیفای تابستونی همراه شد)

خانوم بکهام هر چند ۱۶۵ سانتیمتر بیشتر قد نداره، اما دره کردن لباس هاش طوری اقدام می کنه که قد اون بلند به نظر بیاد. اون  معمولا کفشای پاشنه بلند به پا نداره و تلاش می کنه از رنگای خوشحال واسه س کردم مد و لباس خود استفاده کنه.

همونجوریکه در عکس بالا می بینین

(تصویر کلکسیون مد و لباس ویکتور بکهام و همسرش در استایلای خیابانی و رسمی ۲۰۰۶)

یکی از کلکسیونای جذاب مد و لباس ویکیتوریا بکهام که واسه خیلی از عاشقان مد الهام بخش بود- استایل خانوم بکهام در حال ورود به فرودگاه نیویورک در تابستون ۲۰۱۵ میلادی

با توضیحاتی که درباره دنیای مد و لباس دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام دادیم، وقت ان رسیده که نگاهی بندازیم به سبک پوشش و استایلای خیابانی و رسمی فرزندان این زوچ ورزشی هنری دنیای مد و لباس تا ببینم این ۴ بچه، چه گونه با همیاری مادرشون در میدون مد و لباس و پوششای جور واجور فعال هستن. اول از بروکلین بکهان بچه ارشد این خونواده خوش پوش شروع می کنیم.

بروکلین بکهام

بروکلین یکی از فرزندان معروف سلبریتیا هستش.

این بچه ارشد خونواده خوش تیپ بکهام، بیشتر از ۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش داره و این فقط به واسطه گفته اسمش به عنوان بچه ارشد دیوید و ویکتوریا بکهام نیس.
اون یه فوتبالیست حرفه ای هم هست.
بازیکن هفده ساله این روزای Atlantic Ocean رو باید یکی از فعالان دنیای مد نوجوانان دونست. اون تازگیا عاشق یکی از هنرپیشهای آمریکایی شده.

(تصویر لندن گردیای بروکلین بکهام با Chole Graze)

(تصویر استایل کت و شلوار مشکی رنگ بروکلین بکهام با برند LOreal)

(تصویر استایل بروکلین بکهام با کت و شلوار مشکی و پیراهن یقه باز )

(تصویر بروکلین بکهام در زمان دریافت Glamour Award 2015)

(تصویر آرایش مو بروکلین بکهام که با کتی سفید رنگ در مراسم VIDEO MUSIC AWARD شرکت کرد)

(تصویر استایل تابستونی ۲۰۱۶ بروکلین بکهام در کنار یکی از دوستانش )

حالا که با خونواده بکهام و استایل بچه بزرگشون بروکلین آشنا شدیم،  بد نیس که به سراغ سه تن از دیگر اعضای این خونواده خوش پوش بریم. فرد بعدی، رومئو جیمز بکهامه که یکی دیگه از اعضای خوش پوش خونواده بکهام هستش.

رومئو جیمز بکهام

ایشون که سیزده سال سن داره، در شهر وست مینستر انگلیس به دنیا اومد و یکی از کودکان خوش پوش انگلیسیاست که مورد توجه رسانه های مد و لباس این کشور هم قرار داره.

(تصویری ژورنالیستی از رومئو جیمز بکهام )

(تصویری جذاب از کاپشن طلایی رومئو جیمز بکهام در کمپین کریسمس Burberry)

هارپر سون بکهام

خانوم Harper Seven کوچیک ترین عضو خونواده خوش پوش و خوش تیپ و فشن باز دیوید و ویکتوریا بکهامه. اون که ۴ سال داره در کالیفرنیا به دنیا اومد.

(تصویر هارپر سون بکهام خوش تیپ در کنار دیوید بکهام خوش پوش)

(هارپر سون بکهام در حال ماساژ!)

 

 

 

کروز دیوید

 

آقای Cruz David بچه خوش پوش خونواده مد باز دیوید و ویکتوریا بکهامه که یازده سال سن داره و در مادرید اسپانیا به دنیا اومد. ایشون رو باید یکی دیگه از اعضای خونواده خوش پوش بکهام که به حساب آورد که همیشه مورد نظر نشریات مدو لباس و سبک زندگی قرار داره.
سایتایی هم چون mirror-etonline-Elle-Daily Mail  همیشه از سبک مد و لباس آقای کروز دیوید خوش لباس مطالبی رو منتشر کردن.